חמישה כללי ברזל שאסור לוותר

אנחנו בנטתיק יודעים היטב כי ללקוחות שלנו יש הרבה ציפיות מאיתנו. לא קל לבחור שירות כתיבת תוכן איכותי ואנחנו צריכים להוכיח ללקוח כי עשה את הבחירה הנכונה. אם נעמוד בכל הציפיות של הלקוח, הוא שוב ישמח להשתמש בשירותינו ואף להמליץ עלינו לאחרים. המלצות "מפה לאוזן" של לקוחות היא השיטה הטובה ביותר לשיווק וקידום העסק. את שיטת השיווק הזאת ניתן להשיג רק על ידי מתן שירות איכותי. סוד השירות שלנו מורכב מ-5 סעיפים חשובים בכל כתיבה של תוכן:

  • תוכן מקורי בלבד – הקריטריון החשוב ביותר הוא תוכן מקורי. אם לא הבנתם, אפילו העתקה של חצי משפט פוגמת בכל המאמר. היום הן מנועי החיפוש והן כלים מיוחדים לאיתור טקסטים משוכפלים יכולים למצוא בקלות, תוך סריקה אשר אורכת שניות בודדות, האם יש משפט בודד או חצי משפט זהה ברשת האינטרנט. ואפילו יותר מזה, אם נעשה במשפט שינוי מינורי, בכל זאת ניתן לאתר אותו. לכן, שמירה על ניסוח ייחודי ובלעדי הוא הכלל הבסיסי איתו אנחנו עובדים. תוכן מועתק יכול להביא לנזק תדמיתי, פגיעה מצד מנועי החיפוש ותביעה משפטית עד 100 אלף ₪, ללא הוכחת נזק.
  • תוכן מעניין בלבד – פעמים רבות הגולש מתחיל לקרוא את המאמר ופשוט מפסיק באמצע. המאמר לא מעניין. כמו שאומרים יש "מריחות" מפה ועד להודעה חדשה. אם כותבים מאמר ומתים לסיים אותו, התוצאה תהיה בהתאם. אבל אם חושבים איך לעשות את המאמר מעניין ואיזה נקודות באמת יתרמו לעניין, ניתן להגיע לתוצאה הרצויה. בנטתיק יוצרים מאמרים אשר טומנים בתוכם ערך מוסף רב עבור הגולש. גולשים לא מחפשים מידע מובן מאליו או כזה הנמצא בכל פינה אפשרית, אלה שהמידע אמור להיות חדשני ושימושי או כזה הכתוב בצורה ברורה ומעניינת יותר מהמתחרים, תוך מתן דוגמאות מרשימות, במידת הצורך.
  • תוכן אמין בלבד – זה לא סוד שבמאמרים רבים ברשת האינטרנט כתובים דברים מפוברקים, סתמיים ולא מדויקים. אפילו אם המאמר כתוב בצורה הכי איכותית שאפשר, אם האינפורמציה שיש בו אינה נכונה או שלא מדויקת, המאמר לא באמת שווה משהו. כל הכתוב במאמר צריך להיות אמין, נכון ומדויק ביותר. לכן, למחקר ואיסוף הנתונים שאנחנו מבצעים בעת כתיבה על נושא מסוים יש חשיבות רבה. אם זורקים נתונים או דברים לא מדויקים שנראים כ"אמיתיים ונכונים" אבל בפועל אינם כאלו, במקום תרומה לגולשים, ניתן בקלות להזיק להם. בהזדמנות זו יש לציין כי חומר בלתי מדויק הינו חומר העלול להטעות את הצרכן, כמשמעות הדברים בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
  • תוכן איכותי בלבד – כאשר עושים מאמר בהתאם לכללים והנחיות שנכתבו לאחר ניסיון רב שצברנו בכתיבה שיווקית וכתיבה לטובת קידום אתרים, ניתן להפוך את הכתיבה לנעימה, מלאת חיים ובגובה העיניים של קהל היעד הרלוונטי. כאשר דואגים להכניס לתוך המאמר ערך חדשותי ושונה ממתחרים, התוצאה תביא לתוכן איכותי שיעזור לכם להעביר את המסר בצורה מושלמת.
  • ביצוע מהיר – כמעט ואין לקוח שלא שואל תוך כמה זמן המאמרים יהיו מוכנים. הרצון של הלקוח הוא תמיד לקבל את הכול במהרה. "הפרויקט מחכה רק לתוכן", "אנחנו כבר רוצים להעלות את האתר" – אלו רק חלק מהסיבות למה יש לספק את התוכן במהרה. אנחנו בנטתיק דואגים לספק לכל לקוח את העבודה תוך ימים ספורים ומתחשבים בכל בקשה מיוחדת שתבוא מצידו.

המכלול של איכות, אמינות, מקוריות, חדשנות ומהירות מהווה את סוד השירות של נטתיק.