איך לבנות עמוד מוצר מוצלח באתר סחר

דפי המוצר באתר סחר ממוקמים בתחתית ההיררכיה של מבנה האתר, אך חשיבותם היא מוחלטת, מאחר וכל הרעיון של אתר סחר זה שהגולש יהפוך לרוכש לאחר שהגיע לדפי המוצר וזיהה את כדאיות הקנייה של מוצר אחד או יותר. לכן יש להקפיד על בניית עמוד מוצר מוצלח באתר סחר, והדבר אפשרי אם מתייחסים לאלמנטים הרלוונטיים כמו תכנים איכותיים, צירוף חומר ויזואלי והתייחסות לנקודות חשובות.

בין כותרת ראשית לכותרת משנה

טקסטים הם דבר חשוב בכל אתר אינטרנט, ולמילים שבכותרות יש חשיבות גדולה במיוחד. לכן חשוב ליצור כותרת ראשית מובנת וממוקדת, שלאחריה תהיה כותרת משנית מעט ארוכה יותר. בכותרת הראשית יופיעו שם המוצר בקצרה בשילוב של ביטוי מפתח, ובכותרת המשנה ניתן להאריך יותר כדי לשלב ביטויים נוספים שיסייעו בקידום בגוגל, ולהציג את שמו המלא של המוצר, תיאורו ומידע רלוונטי נוסף.

הפירוט הנדרש לתיאור רציני של המוצר

כעת יש להרחיב יותר על המוצר כדי להמחיש לגולשים באתר סחר את היתרונות של כל מוצר, להציג בצורה מפורטת את התכונות שלו, ולהוסיף גם טקסט שיווקי שיגדיל את הסיכוי לשכנע את הגולש לקנות אותו. טקסט כזה חייב להציג שילוב עוצמתי מאוד של תוכן מקורי, הסברים מפורטים, יצירתיות רבה, עניין אמיתי עבור הגולש והנעה של הגולש לפעולת הרכישה.

התוספת רבת הערך של תוכן ויזואלי

הערך הרב שמוסיפות תמונות איכותיות של המוצר ו/או סרטונים שמסבירים היטב על המוצר וממחישים את השימוש בו, יכול לעשות את ההבדל בלא מעט מקרים בין גולש שמביע עניין שולי במוצר לבין זה שהגולש מתלהב ממנו מאוד.

בין אם יש לכם יכולת רצינית מאוד לצלם לבד תמונות איכותיות וברורות של כל מוצר שאתם מעלים לאתר סחר או להפיק סרטון מושלם למוצרים שלכם, ובין אם אתם צריכים לשכור מישהו שיעשה זאת עבורכם, חשוב להבין עד כמה מדובר במהלך חשוב, שגם אם הוא עולה כסף וגם אם הוא מצריך פינוי של זמן לשם כך, הוא שווה המון.

בנוסף, מידע ויזואלי הוא גם דבר שאפשר להפיץ ברשתות חברתיות ובמקורות מידע נוספים על מנת שהחשיפה למוצר ולחנות תגדל עוד יותר. במקרים מסוימים ניתן למצוא סרטונים מוכנים של מוצרים שונים באתר היצרן, ולעשות בהם שימוש בצורה מסודרת בהתאם להרשאות.

נקודות שתורמות להגדלת המכירות

בנייה נכונה של עמוד מוצר באתר סחר מושתתת גם על עוד מספר נקודות שיכולות לתרום להצלחתו של הדף ולהצלחתה של החנות:

  • הצגת מוצר משלים ליד המוצר שמוצג בדף הייעודי שלו, יכולה לשכנע מישהו לרכוש יותר ממוצר אחד. כך למשל, הבנת הערך של רכישת פילטרים נוספים למשאבה של בריכת שחייה ביתית, תביא לרכישתם מעבר לרכישת המשאבה.
  • שיוך של מוצרים דומים בתוך האתר מאפשר לגולש להשוות ביניהם ולבחור טוב יותר את המוצר שמתאים לו. כך הוא גם נחשף למבחר הגדול ולמנעד המחירים שקיים באתר.
  • בדף התשלום ניתן להציג עוד מוצרים שיכולים לעניין את הגולש, כך שאולי ברגע האחרון הוא יזהה את טיבם עבורו ויחליט לרכוש גם אותם או חלק מהם.
  • שימת דגש על מפרט טכני ברור שכולל כמה שיותר פרטים חשובים, תביא לכך שאצל גולשים רבים יתחזק האמון במוצר, והם ייקנו אותו ללא חשש.
  • אם מוצרים מסוימים מגיעים בצבעים ו/או בגדלים ו/או במשקלים שונים, חייבים להציג זאת לגולשים כדי שהם יוכלו להתמקד בדיוק במוצר שמתאים להם.
  • על כל דפי המוצר להיות ברורים ונוחים לביצוע רכישה לא רק בתצוגת מסך מחשב גדולה, אלא גם בתצוגת טאבלט למשל, ובמיוחד בתצוגת מסכי טלפונים סלולאריים חכמים. זאת מאחר והיום מתרחשות רכישות רבות דרך הסמארטפון, ואף בעל אתר סחר לא ירצה לפספס מכירה של מוצר איכותי ורווחי בגלל תצוגה לא ברורה בטלפון חכם. בנוסף, חשוב להבין שתצוגה מקצועית בטלפון חכם היא גם חלק מהרושם שיוצר האתר על הגולש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות