איך לנהל נכון תוכן באתר קניות

תוכן הוא אלמנט קריטי לכל אתר אינטרנט, ועליו להיות מקורי ואיכותי, במיוחד אם רוצים שאתר קניות יצליח להתבלט אל מול מתחריו הרבים ולהגדיל באופן עקבי את חשיפתו ואת היקף המכירות שלו. תוכן שמנוהל נכון משאיר את הגולש זמן רב יותר באתר, יוצר עניין במוצרים השונים, מציג היטב את העסק, וכמובן גם מניע את הגולשים לפעולות הנדרשות כגון השארת פרטים ורכישת מוצרים.

הקטגוריות הבסיסיות שהגולש מצפה למצוא

אתר קניות צריך בראש ובראשונה להציג תוכן כללי, אם נגדיר זאת כך, שיסייע לגולש להבין לאן הגיע ומה הוא יכול להרוויח מכך. כתיבה איכותית של דף בית, דף אודות, דף יצירת קשר ודף תקנון תאפשר לכל לקוח פוטנציאלי לזהות את רמת האתר ואת היכולת ליהנות מחוויית קנייה חיובית. לכן יש לכתוב דפים אלה בצורה ממוקדת ולא ארוכה מדי, כדי לתת לגולשים את הפרטים שהם מבקשים לדעת. כך מונעים חששות של גולשים לגבי איכות מוצרי החנות, הוותק שלה, שירות הלקוחות וכיו'.

יצירת חוויית קנייה גם כשמדובר באתר ולא בחנות מוחשית

חשוב להבין שמאחר והעולם מציע כבר זמן רב אפשרות לרכישה דרך האינטרנט, ללא כל מפגש פיסי בין מוכר ללקוח, הרי שעבור רבים מדובר באיבוד של חוויית הקנייה. זהו דבר שיש להתמקד בו כשמנהלים תוכן באתר קניות, מאחר והדבר יחזק עוד יותר את הביטחון של הגולש בחנות הווירטואלית ובמי שעומד מאחוריה.

אם חושבים על זה שהגולש עדיין מחפש חוויית קנייה שכוללת בין היתר מציאת מישהו שיענה לו על שאלות שקשורות למוצר שמעניין אותו, כותבים תוכן ברור ומובן, שלא רק מדגיש את יתרונות המוצר, אלא גם את התאמתו לקהל יעד מסוים, את ההנחה שניתן לקבל אם מבצעים פעולה מסוימת, את אפשרויות המשלוח, את תנאי הביטול וההחזרה, וכמובן את קיומה של מחלקת שירות לקוחות.

איסוף מידע והכנת הטקסט

כתיבת תוכן לכל אתר שהוא, היא קודם כל איסוף של כל המידע הרלוונטי שלו, עריכה של פרטי המידע השונים והכנה של הטקסט לכתיבה סופית. כך התוכן יכלול את כל הפרטים הנדרשים בלי לפספס כלום, וכך הוא גם ייכתב בצורה מדויקת וללא תוספות מיותרות ודברים שיכולים להכביד על הגולש או לבלבל אותו חלילה.

הקפדה על תוכן מקורי שמניע לפעולה

עוד בטרם כותבים את הטקסטים בפועל, חשוב מאוד להבין שרק תוכן מקורי שיניע את הגולשים לפעולה יכול לתרום רבות להצלחת הגדלת המכירות. לכן כדאי לאמץ את הדברים הבאים:

  1. לדאוג שהתוכן באמת יהיה ייחודי לאתר, וגם לכל מוצר ומוצר.
  2. לשלב ביטויי מפתח רלוונטיים שיעזרו בקידום האתר במנועי החיפוש.
  3. ליצור מסרים שיווקיים שמפארים את המוצר (אך לא בצורה מוגזמת ולא אמינה).
  4. להדגיש לגולש כמה כדאי לו לרכוש כבר עכשיו ולא לחכות. לא מדובר רק על יצירת מבצע להיום או משהו כזה, אלא ביצירת הבנה אצל הגולש שלאחר התוכן שקרא על מוצר מסוים אין באמת כל סיבה לחפש אותו אצל מתחרים או לחכות עם רכישתו ובכך לא ליהנות מהסיפוק שהוא יכול לקבל כבר בקרוב עם הגעת המוצר לביתו.
  5. לא להעתיק תכנים, ולהשתדל מאוד שגם בין דפי המוצרים יהיה שוני כמה שיותר גדול.

הנקודות החשובות בכתיבה של כל דף מוצר

יש מספר נקודות שחשוב להתמקד בהן כדי להקל על הגולש ולקדם אותו לרכישה:

  • לכל דף מוצר חשוב שתהיה כותרת ברורה ושיווקית, ואם אפשר אז להכניס בה גם ביטוי מפתח רלוונטי.
  • מעבר להנעה לפעולה בסוף הטקסט של דף המוצר, יש גם ליצור כתיבה שמשלבת בין אינפורמציה לגבי המוצר לבין טקסטים משכנעים לגולש.
  • יש להוסיף תגיות ולשייך את המוצרים לקטגוריות.
  • לתמונת המוצר יש משמעות רבה בעולם הוויזואלי שבו אנו חיים היום, אז אין מקום לוותר עליה, וחשוב שהיא תהיה ברורה ומדויקת.

אם אתם צריכים שירות העלאת מוצרים לאתר, תוכלו להיעזר בניסיון שלנו.

בלוג הוא תוספת אפקטיבית ויעילה

היום יש מקום חשוב מאוד לבלוג כחלק מקידומו של אתר קניות. הבלוג יוצר מין סמכות מקצועית עבור הגולשים שמוצאים בו מידע בעל ערך רב. כך גם יוצרים קבוצת עוקבים שיכולה לגדול כל הזמן, והיא לא רק צוברת מידע מהבלוג, אלא שהיא גם עוברת לאתר הקניות באמצעות קישורים והפניות כדי לרכוש את המוצרים שנמכרים בו. ניהול בלוג הינו אחד השירותים החשובים שאנו מספקים לאתרי סחר.

הבלוג צריך להכיל תכנים מקוריים וייחודים גם כן, ויש ליצור תוכן איכותי שכולל גם מילות מפתח רלוונטיות כדי שניתן יהיה לקדם גם אותו ברשת האינטרנט. ניתן לפרסם בו גם מבצעים שונים, ניתן לפרט בו יותר על המוצרים השונים (או להוסיף כתבות מקצועיות על מוצרים מסוימים), וכמובן שגם ניתן לאפשר לגולשים להשאיר הערות במאמרים השונים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות