המרת טקסט לדיבור עם בינה מלאכותית | סקירה Play HT

תוכן איכותי היה חשוב בעבר ויהיה חשוב בעתיד בכל אתר ברשת האינטרנט. היום לא מספיק ליצור כתבות תוכן, מכיוון שהגולשים ומנועי החיפוש רוצים ערך גבוה יותר. לכולם ברור שניתן ליצור תוכן בעזרת בינה מלאכותית בתוך דקות בודדות. אך כדי ליצור ערך אמיתי, צריך לשלב בתוכו תמונות, קטעי וידאו, טבלאות, גרפים ועוד. אחת הדרכים להנגיש תוכן בצורה ידידותית יותר לגולשים ולמנועי החיפוש היא באמצעות נגן שמאפשר לשמוע במקום לקרוא. בדיוק כמו להקשיב לפודקאסט. רבים אוהבים להקשיב תוך כדי שיטוט באינטרנט, בישול במטבח או נסיעה ברכב.

הגולשים מתעצלים לקרוא כתבות תוכן ארוכות וגנריות. אתרי חדשות גדולים (כמו Ynet, כלכליסט, וואלה, גיקטיים ועוד) כבר עושים זאת זמן רב – משלבים נגן שמאפשר להקשיב במקום לקרוא (או בנוסף כמובן).

איך המרת טקסט לדיבור תסייע בקידום האתר שלכם?

  • שיפור חווית המשתמש – לתת לגולשים שלכם בחירה אם לקרוא או לשמוע. בין אם מדובר במדריך מקיף או כתבת בלוג מעניינת, התוספת של נגן שמע תשפר את חווית השימוש באתר שלכם. זה מתבטא בפחות נטישות וזמן שהייה ארוך יותר באתר.
  • תרומה לקידום האורגני בגוגל – מנועי החיפוש אוהבים שימוש בתוספות שימושיות לתוכן שלכם. הם מבינים היטב כי ניתן לייצר היום תוכן ברמה טובה גם באמצעות בינה מלאכותית כמעט ללא השקעה מצד בעל האתר ולכן נותנים יותר חשיבות לאובייקטים גרפיים, סרטונים, נגנים, טבלאות ועוד. נגן שמע מוסיף לקידום האורגני של האתר שלכם, חד משמעית. ראינו לא מעט איך בעלי אתרים מעלים את קטעי השמע לפלטפורמת הפודקאסטים של גוגל – פתרון נוסף לקידום האורגני.
  • נגישות לבעלי מוגבלויות – לא מעט בעלי מוגבלויות מתקשים לקרוא, אך יכולים ואוהבים לשמוע. הכלי המצוין של המרת טקסט לדיבור מאפשר לכם להנגיש את האתר שלכם בצורה טובה יותר לבעלי מוגבלויות.

איך להפוך תוכן לאודיו בעזרת בינה מלאכותית?

הכלי של Play.ht מאפשר לכם להכניס כתבות ובתוך שניות לקבל גרסת אודיו. בעזרת 140 שפות וקולות שונים תוכלו לבחור את הקול המתאים ביותר.

  1. נרשמים לאתר Play.ht
  2. לוחצים הכפתור הירוק Create Audio כדי ליצור קובץ אודיו חדש.
  3. העורך הידידותי של ht מאפשר לכם להכניס טקסט ללא הגבלת כמות מילים, לבחור שפה/קול על פי חיפוש, רשימה או סינון לפי גבר/אישה/ילדים. בשפה העברית יש 3 קולות (שני גברים – אברי ואסף ואישה אחת – הילה). אתם יכולים להוסיף הפסקות או קצב תמלול בכל נקודה של הטקסט.
  4. לאחר שהוספתם טקסט ובחרתם קול, תוכלו לעבור על כל פסקה ולשמוע אותה. אם ביטוי מסוים נאמר בצורה שגויה, אתם יכולים להוסיף ניקוד או לנסח את המשפט אחרת, עד לתוצאה המושלמת.
  5. כעת לוחצים על הכפתור הירוק Convert to Speech כדי לסגור ולשמור קובץ אודיו.
  6. בלשונית Files תוכלו לצפות בכל קטעי האודיו שיצרתם, להוריד אותם למחשב, לערוך או לשתף בעזרת הנגן של הפלטפורמה.

תכונות נוספות בפלטפורמת Play.ht

  • יצירת פרויקטים – בלשונית Projects תוכלו לתת שמות לפרויקטים כדי למיין את קבצי האודיו שלכם. הדבר שימושי אם יש לכם כמה אתרי אינטרנט וכל פרויקט יכול להיות שם האתר הרלוונטי.
  • קולות מועדפים – בלשונית Voices תוכלו להגדיר שפה/קול מועדפים, כדי שלא תצטרכו כל פעם מחדש לחפש את הקול המועדף שלכם בעת יצירת קטע אודיו חדש.
  • תמיכה טכנית – אם אתם זקוקים לעזרה, צ'אט תמיכה עם נציג אנושי יעזור לכם לפתור כל בעיה.

כמה עולה מנוי לפלטפורמת Play.ht?

הגרסה החינמית של הכלי תאפשר לכם להמיר לאודיו עד 5,000 מילה בחודש, עם כמות בסיסית של קולות (בעברית – רק את אסף).

החבילה בתשלום תאפשר לכם להמיר עד 50,000 מילה בחודש (שווה ערך ל-100 מאמרים של 500 מילה), כולל שימוש בקולות פרימיום (אברי והילה בעברית). העלות של החבילה היא 39$ בחודש או 29$ בחודש בתשלום לשנה מראש.

אם אתם משתמשים כבדים עם הרבה אתרי תוכן, חבילה ללא הגבלת מילים (בפועל עד 500,000 מילה בחודש) תאפשר לכם להמיר כמויות גדולות של תוכן לאודיו. העלות היא 99$ לחודש או 49$ לחודש בתשלום לשנה מראש.

בתשלום חודשי, אין לכם כל התחייבות ותוכלו לבטל את המנוי בכל עת.

לסיכום, ניתן למצוא מספר כלים דומים של המרת טקסט לאודיו, אך הכלי של Play HT הוא האהוב ביותר עלינו בגלל ממשק נוח, תמלול מדויק (במיוחד אברי) ומחיר נמוך ביחס לתמורה. בעזרת כלי AI של Play HT תוכלו להוסיף ערך נוסף ומשמעותי לגולשים ומנועי החיפוש שמבקרים באתר שלכם. מדובר בכלי נוסף בסדרה של כלי בינה מלאכותית שיאפשר לבדל אתכם מהתחרים שלכם.

הרשמו לפלטפורמת המרת טקסט לאודיו מבית Play.ht

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות