מדריך: איך ליצור סרטון וידאו לעסק בעזרת בינה מלאכותית (AI)?

אם עד היום היה צורך בסטודיו, צלם ופרזנטור כדי ליצור סרטון וידאו לעסק, כעת ניתן ליצור סרטון וידאו בתוך פחות משעה, בעזרת כלים מלאכותיים אשר תומכים גם בשפה העברית. מדובר בחיסכון עצום בעלויות, זמן ומשאבים. במדריך שלנו נציג לכם את הכלי של חברת Synthesia שיאפשר לכם ליצור סרטוני וידאו מושקעים בקלות, במהירות וברמה טובה בשפה העברית. בדקנו מספר כלים מובילים בתחום ומצאנו כי Synthesia הינו המוצלח ביותר.

הכלי של סינטיסיה מאפשר ליצור סרטוני וידאו עם הנפשות, תמונות רקע שונות, טקסטים ואייקונים. המערכת תומכת ב-120 שפות וכוללת מעל 65 דמויות, ו-55+ הנפשות לבחירה. במאגר של סינטיסיה יש המון תמונות ומוזיקות רקע, אך אתם יכולים ליצור בקלות הנפשות מותאמות אישית ולהעלות רקעים, אייקונים ואת הלוגו של העסק שלכם. אפשר ליצור סרטון פשוט בתוך מספר דקות או להשקיע בסרטון מורכב יותר שיכול לקחת לכם כמה שעות של עבודה.

ניתן להטמיע את הסרטונים באתר שלכם בעזרת הנגן של סינטיסיה, אך האפשרות הטובה ביותר היא להוריד את הסרטון, להעלות אותו ליוטיוב, לקדם ולהשתמש בו בכל מקום שתרצו. הכלי של סינטיסיה מאפשר לכם גם להוסיף כתוביות.

כמה זה עולה?

חברת סינטיסיה מציעה לכם לרכוש חבילה חודשית בסך 30$. החבילה כוללת 10 קרדיטים, כאשר כל קרדיט מהווה דקה אחת של סרטון וידאו. כלומר, יש לכם אפשרות ליצור 10 סרטונים של דקה, סרטון אחד עד 10 דקות או לנצל את הקרדיטים בהתאם לצורך. תוכלו לעבור כבר עכשיו לאתר סינטיסיה כדי ליצור את הסרטון הראשון שלכם בעזרת בינה מלאכותית. החברה מאפשרת אפילו להעלות את הדמות שלכם, אך הדבר כרוך בעלות של 1,000 דולר לשנה.

האם הרמה של סרטון וידאו בעברית מספיק טובה?

נכון שבאנגלית ובשפות מסוימות, התוצאות של הכלי מצוינות, אך גם בעברית התוצאה טובה מספיק כדי ליצור סרטונים לעסק שלכם. אם מדובר בעסק של בעל מקצוע, חנות או נותן שירות, זה בהחלט כלי מצוין שיכול לתרום רבות לקידום השירותים או המוצרים שלכם. עבור עורך דין או יועץ עסקי שצריכים להציג רמה גבוהה ביותר, היינו מחכים קצת עם שימוש ב-AI ליצירת סרטונים. הכלים הללו משתפרים כל הזמן.

הנה סרטון וידאו AI לדוגמא שיצרנו בעזרת סינטיסיה:

כרגע ניתן לבחור דיבור בעברית מתוך 4 קולות שונים, כאשר מדובר על 3 סוגים של גבר וסוג אחד של אישה. האפשרות של Hebrew – Natural בתבנית עם גבר נשמעת הכי טוב לדעתנו.

הכלי לא מושלם ויש לעיתים קרובות מילים שלא נשמעות בצורה נכונה. אבל יש כמה פתרונות שיאפשרו לכם לתקן את הדיבוב:

  • ניקוד מילים בעיתיות מסייע לתקן את הצליל של המילים. תוכלו להשתמש בנקדן אוטומטי של דיקטה כדי ליצור ניקוד למילים שאתם צריכים לשפר.
  • לפעמים גם הניקוד לא עוזר, והמילה עדיין לא נאמרת בצורה נכונה. במקרה כזה מומלץ לנסח את הביטוי מחדש כדי להשתמש במילים שהכלי יודע לבטא בצורה נכונה.

איך ליצור סרטוני וידאו עם בינה מלאכותית בעזרת Synthesia, שלב אחר שלב!

שלב 1 – הרשמה לאתר סינטיסיה

נכנסים לעמוד רכישת מנוי באתר סינטיסיה ונרשמים ע"י לחיצה על Create account now.

שלב 2 – יוצרים את הסרטון הראשון ע"י לחיצה על New Video בצד ימין למעלה

שלב 3 – בוחרים תבנית (טאמפלט) עבור סרטון הוידאו שלכם

תוכלו לצפות בכל ההנפשות של התבנית ולהחליט סופית אם התבנית מתאימה לכם. אם כן, לוחצים על הכפתור הכחול Use this template.


שלב 4 – עוברים לעורך של סינטיסיה כדי לבנות את הסרטון לעסק שלכם

העורך המתקדם והקליל של סנטיסיה כולל מגוון אפשרויות:

  • הקראת הטקסט שלכם – בחלקו התחתון של העורך אתם בוחרים שפה – עברית טבעית במקרה שלנו. מכניסים את הטקסט אותו תרצו שהדמות תקריא וכמובן עושים את התיקונים הדרושים בעזרת ניקוד וניסוחים שונים, כפי שהסברנו מקודם, לאחר שתפעילו ותשמעו את הטקסט בעזרת כפתור הפליי בצד ימין.
  • עיצוב הסרטון – אתם יכולים לערוך את הטקסט, הצורות והאובייקטים שנמצאים במרכז המסך. להזיז את הדמות, להחליף רקעים וצבעים, להוסיף את לוגו העסק שלכם ולבצע כמעט כל שינוי שתרצו. הבלוק בחלקו הימני של העמוד יעזור לכם לעצב את הסרטון בכל צורה שתרצו. בחלקו העליון תוכלו להחליף טקסט חדש, דמות נוספת או חלופית, תמונה, צורה ועוד.
  • יצירת סצנות – בחלקו השמאלי של העורך יש בלוק עם הסצנות של הסרטון שלכם. אתם יכולים לשכפל את הסצנה הראשית לטובת שינויים או לבחור את הסצנה החדשה מתוך מאגר התבנית, בעזרת לחיצה על פלוס. הסצנות נועדו כדי שתוכלו ליצור סרטון מורכב יותר, שמציג הנפשות ושינויים שונים של תוכן לאורך הסרטון. לכל סצנה אתם מכניסים את הטקסט אשר אותו הדמות מקריאה.
  • הפקת הסרטון – לאחר שעשיתם בדיקות שהסרטון שלכם נראה ונשמע בצורה טובה, אתם לוחצים על Generate – הכפתור הכחול בצד ימין למעלה כדי לסיים את העבודה ולאפשר למערכת ליצור את הסרטון הסופי ברזולוציה גבוהה ודמות מדברת. תהליך יצירת הסרטון הסופי יכול לקחת כמה שעות, בהתאם לאורך הסרטון שלכם. בסיומו, תוכלו לשתף ולהוריד את הסרטון למחשב כדי לעשות בו שימוש בכל מקום שתרצו.

כעת, יש לכם סרטון מוכן לעסק שיצרתם בעלות מזערית ובזמן קצר. השתמשו בו בתבונה כדי לקדם את העסק שלכם 😊

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות