הסרת רקע מתמונה ב-5 שניות עם Remove.bg

כדי לבצע הסרת רקע מתמונה, אין צורך בידע בפוטושופ או שימוש בתוכנה גרפית מסובכת. ניתן לבצע הסרה של רקע מתמונה בעזרת כלי חינמי וידידותי לשימוש
Remove.bg

מדובר על אתר נפוץ יחסית להסרת רקע מתמונות. האתר מאפשר לכם להעלות כל תמונה שתרצו עם רקע ובתוך מספר שניות לקבל את התוצאה המתבקשת – תמונה של הפריט או הבן אדם ללא הרקע מאחורה. כך ניתן בקלות לקבל תמונות שיתאימו לאתרי איקומרס, עבור בניית באנרים או לטובת שילוב אובייקט נקי ברקעים אחרים שאתם רוצים לשלב. הפורמט שמתקבל הינו PNG – הרקע מאחורי התמונה יהפוך לשקוף.

 

הכלי החינמי מאפשר לכם להסיר רקע ולהוריד תמונות ברזולוציה מקסימלית של 500×500 פיקסלים. אם אתם רוצים להוריד תמונות ברזולוציה גבוהה יותר, תוכלו לרכוש מנוי או חבילת קרדיטים חד פעמית. יש לציין לטובה כי המחירים נמוכים ביחס לתמורה והחיסכון בזמן שהאתר מעניק לכם. מעבר לאפשרות של הסרת רקע מתמונה בתוך אתר Remove.bg, תהיה לכם אפשרות להוריד תוכנה למחשב אשר יכולה להסיר רקעים מתוך כמות גדולה של תמונות במקביל.

PicFix תעניק לכם פתרון נוסף, מותאם לאתרי איקומרס

אחרי שיש לכם תמונה של מוצר ללא רקע מאחורה, עדיין תצטרכו להסיר רקע שקוף מיותר, לדאוג שהתמונה לא תהיה גדולה וכבדה מדי כדי לגרום לטעינה מהירה של דפי האתר וליצור רוחב ואורך אחידים – כדי להציג את התמונה בצורה גדולה ומותאמת לאתרי איקומרס.

אם מדובר על מאות ואלפי מוצרים – השימוש בתוכנת פיקפיקס יחסוך לכם המון שעות של עבודה בטיפול בתמונות לקראת העלאתם לאתר. הגולשים שלכם ייהנו מאתר ברמה גבוהה שמציג תמונות נקיות, גדולות וכאלו שלא מכבידות על טעינת העמוד. אתם תרוויחו חווית גלישה מהנה ושיפור ביחס המרה וכן תוכלו לשפר את האופטימיזציה של האתר, כחלק מתהליך של קידום במנועי החיפוש .

ולסיום, כמה טיפים לקידום בגוגל תמונות

  • הוסיפו תגיות ALT עם תיאור קצר של התמונה.
  • אל תחסכו בתמונות, הן הגולשים והן מנועי החיפוש אוהבים כמה שיותר תמונות שמציגים את המוצר מזוויות שונות. אם לספק שלכם אין מספיק תמונות, קחו את הסמארטפון שלכם ופשוט צלמו את המוצר שאתם משווקים מזוויות שונות.
  • אם אתם מציגים את אותה התמונה במוצרים או אזורים שונים באתר, אל תעלו אותה בכל פעם מחדש. פשוט השתמשו באותו קישור (מקור) כל הזמן.
  • הקפידו להעלות תמונות ברזולוציה טובה – בין 500 – 1,000 פיקסלים – גודל מצוין ולא מכביד.

לסיכום, הסרת רקע מתמונה הינו תהליך קל ופשוט, אך הוא לא נגמר אם אתם מתעסקים באתר מכירות גדול שיש בו הרבה תמונות ואתם רוצים לעשות צעד נוסף בדרך לשיפור יחס ההמרה וקידום אורגני בגוגל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות