4 דרכים לגרום לגולשים שלכם לקדם אתכם בגוגל

בניית פרופיל קישורים נכנסים לאתר, הינו חלק נכבד מעבודתו של כל מקדם אתרים. לאחר שהאתר עובר אופטימיזציה, שיפור התוכן, היררכיה פנימית נכונה, ועוד, השלב העיקרי הבא הוא להביא קישורים חדשים לאתר, לפעמים בעזרת החלפות קישורים, קניית כתבות, יצירת אתרי לווין ופרסום בבלוגים, פורומים, אינדקסים ועוד.

אך מעבר לעבודה השגרתית החשובה הזאת, יש דרכים טבעיות יותר אשר יכולות להזניק את האתר שלכם בצורה משמעותית במנועי החיפוש, עם מינימום פעולות ממוקדות לקידום אורגני שתצטרכו לבצע. אם תגרמו לגולשים שלכם לפרסם ולשתף את הקישורים של האתר שלכם בכל מקום, תהליך הקידום האורגני של האתר שלכם יהפוך לאוטומטי ויחסוך לכם כסף, זמן ומשאבים רבים בעתיד.

כיצד לגרום לגולשים לשתף קישורים מתוך האתר שלכם?


  1. יצירת תוכן בעל ערך גבוה – מדריכים, כלים ומידע שימושי מאוד, יגרום לגולשים ולבעלי אתרים אחרים לשתף אותו. אל תפחדו לחלוק את הידע שלכם עם אחרים. לדוגמא, אם מדובר על אתר שמציע שירותים בתחום השיפוצים, אפשר לפתוח אזור "עשה זאת בעצמך" עם מדריכים כמו "איך לפתוח סתימה בכיור ב-3 דקות", "איך לתקן תריס חשמלי תקוע", ועוד. מדריכים שכתובים בצורה ברורה, שלב אחר שלב, בליווי תמונות איכותיות וללא תוכן מיותר, יכולים לגרום לאחרים לשתף אותם, הן ברשתות החברתיות, בפורומים ועוד. השקעה בתוכן איכותי רב יכולה להשתלם, כי בעיני הגולשים האתר הופך למומחה בתחום שכדאי להיכנס אליו כדי לפתור כל בעיה בענף שלכם. מעבר לסיכוי שתזכו לשיתופים מצד הגולשים, מנועי החיפוש אוהבים תוכן איכותי רב ואתם תופסים "שני ציפורים במכה" בעבודת הקידום האורגני שלכם.
  2. תכנית שותפים מתגמלת – מערכת תוכניות שותפים בתוך האתר, מאפשרת לגולשים שמצטרפים לתוכנית לשווק אתכם ולקבל עמלה על כל מכירה או ליד (פנייה לעסק בעזרת טופס יצירת קשר). אתם יכולים להציע לשותפי השיווק שלכם מספר אחוזי עמלה, עבור הפעילות, כאשר ככל שהתגמול גבוה יותר, יותר משווקים יסכימו לשווק את העסק או המוצרים שלכם. בדרך כלל, המערכת מאפשרת הפצה של קישור ייעודי לאתר שלכם, עם פרמטר השותף, דרכו עוברים הגולשים לאתר שלכם וכאשר יש המרה, המערכת תשייך אותה לאותו שותף רלוונטי. זו דרך מצוינת לגרום לבעלי אתרים רלוונטיים, אתרי סקירות מוצרים ובלוגרים בתחום שלכם, לקשר אל האתר שלכם ולסייע לא רק בשיפור מכירות, אלה גם בקידום האורגני.

תוכנית שותפים לאתר וורדפרס

  1. קופונים והטבות שוות – ברשת יש לא מעט אתרים שמרכזים קופונים ואתרים שישמחו לחלוק הטבה בלעדית בעזרת העסק שלכם. פעולות מהסוג הזה יכולות גם כן לגרום לגורמים אחרים להפיץ את הבשורה (עם הקישור לאתר שלכם ליתר דיוק) במקומות שונים ברשת.
  2. בניית כלים לבעלי אתרים – בניית מחשבונים וטבלאות מידע מתעדכנות יכולות לסייע לבעלי אתרים בתחום להטמיע את הכלים שלכם באתר שלהם. אתם יכולים לכלול קישור עם קרדיט מטעם העסק שלכם בתוך הכלי. לדוגמא, אם מדובר בעסק שעוסק בירידה במשקל, ניתן לפתח מחשבון אחוזי שומן. אם מדובר באתר פיננסי, ניתן לפתח וידג'ט, שמציג את מגמות השוק בצורה יומיומית. זה חוסך לבעלי אתרים עדכון ידני קבוע או פיתוח פיצ'רים בתשלום. רבים יעדיפו להשתמש בכלים של אחרים, למרות קישור הקרדיט לאתר.

מחשבון ירידה במשקל לאתר

רוב הפעולות שהצגנו דורשים השקעה ומשאבים, אך מדובר בהשקעה שווה ויצירתית שיכולה להזניק האתר שלכם בצורה משמעותית במנועי החיפוש, מעבר לתנועה נוספת ומכירות רבות שניתן לייצר, בלי קשר לקידום האורגני. זו הנוסחה לקידום טבעי, שגם אהובה מאוד על מנועי החיפוש. אפשר להגדיר פעולות מהסוג הזה בתור "תשתית קידום חזקה" לאתר שלכם שתחסוך לכם כסף רב בעתיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות