סקירה של ZEFO – מערכת בעברית למקדמי אתרים

ZERO היא מערכת ישראלית בעברית לניהול פרויקטים של קידום אתרים. מדובר בסט כלים לניהול, ניטור, מחקר והפקת דו"חות על אתרים שאתם מקדמים. המערכת ידידותית לשימוש הן למקדמי SEO מקצועיים והן לבעלי אתרים מתחילים. מעבר לאיסוף נתונים נרחב שנעשה מתוך האתר שלכם, המערכת מתחברת אל גוגל אנליטיקס ו- Search Console כדי למשוך ולהציג לכם יותר נתונים שימושיים.

סט הכלים של ZEFO

מיקומים

אזור המאפשר הוספת מילות מפתח וצפייה בנתונים של כמות חיפושים מקומיים, מיקום נוכחי בגוגל, מיקום התחלתי ומיקום הכי טוב. הטבלה מציגה את המיקומים בליווי תאריך. בחלק העליון של הדו"ח ניתן לראות סיכום של כמות מילות מפתח, כמות המילים במקום הראשון, כמות מילים בעמוד הראשון, כמות מילים שאינן בעמוד הראשון וכמות המילים ללא מיקום מתוך הרשימה. מדובר בחלופה נהדרת לכלי מילות המפתח של Google ADS וכלים נוספים בתשלום שיש ברשת.

המערכת מאפשרת צפייה בדו"חות כגון היסטוריית מיקומים לפי חודשים (או טווח אחר לבחירה), ממוצע מיקומים של כל הביטויים יחד כדי לקבל נתון רוחבי וצפייה במיקומים בתוצאות החיפוש של תמונות וסרטונים.

תוכן

אזור אופטימיזציית תוכן מאפשר צפייה בדו"ח שגיאות ואזהרות של ZEFO. מדובר בעצם בהמלצות לשינוי התוכן כדי ליצור התאמה לדרישות של גוגל לטובת קידום האתר. אלו ההתראות של הכלי:

  • מילת המפתח לא מופיעה בתוכן העמוד.
  • מילת המפתח לא מופיעה בכותרות (כגון H1, H2) של הדף.
  • מילת המפתח לא מופיעה בתיאור Meta.
  • מילת המפתח לא מופיעה בכותרת בראש העמוד (Title).
  • מילת המפתח לא מופיעה באופן מדויק בתוכן העמוד.
  • אין כותרת H1 בדף.
  • משקל העמוד גדול מדי.
  • שתי הפניות במקום הפנייה ישירה.
  • כתובת הדף ארוכה מדי.
  • דף הנחיתה מפנה לדף אחר (הפניית 302/301).
  • כמות קישורים גדולה מדי בעמוד.
  • המילה לקידום לא מופיעה ב-ALT.
  • ה-HTTP Headers אינם כוללים כותר קידוד.

התראות מהסוג הזה מסייעות רבות לעבודה על אופטימיזציה בכל דף ודף באתר.

אפשרות נוספת באזור זה היא צפייה בסקירת הדפים השונים באתר עם נתונים כמו מספר מילים בדף ביחס למספר מילות המפתח לקידום, אורך הטייטל, אורך תיאור הדף, מספר כותרות בעמוד, מספר תמונות בעמוד, משקל הדף ועוד.

קישורים

אזור קישורים מאפשר לנהל בקלות רשימה של קישורים נכנסים לאתר שלכם. אתם יכולים להוסיף קישורים ידנית או לבצע סריקה של קישורים מהרשת בעזרת הכלי של ZEFO. זה מסייע לכם לקבל התראות בעתיד כאשר הקישור אליכם הוסר בטעות או הוגדר כ-NoFollow כדי לבטל את ההשפעה שלו.

מחקרים

כלי קידום אתרים של ZEFO מאפשר לכם לחקור את המתחרים שלכם ולייצר דו"ח מיקומים, דפים וקישורים נכנסים אל האתרים המתחרים. אמנם הכלי משתמש בכמות קרדיטים בכל מחקר כזה (סוג של תשלום), אך הדבר שווה אם יש לכם מתחרים שאתם יכולים ללמוד מהם הרבה.

דו"חות

אזור הדו"חות מאפשר לכם ליצור תבנית דו"ח מותאמת אישית עם כל הנתונים הרצויים שאתם צריכים. המערכת תייצר לכם דו"ח מתוזמן באופן קבוע ותשלח לכם אותו. זו דרך מצוינת לקבל מידע שימושי אוטומטית, ללא צורך בהתערבות ידנית.

משימות

מערכת משימות משוכללת שתאפשר לכם להגדיר כל משימה, להגדיר אחראי משימה, תאריך יעד, דחיפות וזמן משוער שייקח לעבוד על המשימה. ניתן אפילו לשייך את המשימה שלכם למילות מפתח ספציפיות וכמובן לאתר הרצוי אם אתם מנהלים מספר אתרים ב-ZEFO.

כלי עזר מעניין שיש באזור זה הוא "מאגר משימות" – רשימה גדולה של משימות לבחירה, מחולקת לקטגוריות שתביא לכם הרבה רעיונות לעבודה על אופטימיזציה וקידום האתר שלכם. דוגמא למשימה בקטגוריית "קידום עסק לוקאלי" היא "רישום באפליקציות המתאימות לפי סוג העסק – TripAdvisor וכדו'.". דוגמא נוספת מקטגוריית "אופטימיזצית תוכן" היא "שיפור תגיות ה-ALT לתמונות באתר עבור מילות המפתח".

ניהול עבודה

אזור ניהול עבודה מאפשר לכם להוסיף תיעוד לכל הפעולות שאתם עושים לטובת קידום אורגני של אתר. מעבר לעובדה שתיעוד מסייע לכם להבין את התהליך שעברתם, הוא גם מאפשר לכם בקלות להכין דו"ח חודשי ללקוח שלכם אם אתם מעניקים שירותי קידום אתרים.

אפשרות נוספת היא הגדרה של התראות לגבי שינוי קיצוני במיקומים, ממוצע מיקומים, תפוגת דומיין או SSL ועוד. אלו התראות שנשלחות אליכם למייל על בסיס יומי או פרק זמן אחר שהגדרתם. אתם יכולים לבנות לכם התראות בהתאמה אישית או להשתמש במה ש-ZEFO כבר הכינו לכם.

מכיוון שזפו הינו כלי מקיף למקדמי אתרים, פיצ'ר ניהולי נוסף שתמצאו בו הוא אנשי קשר. אם אתם מנהלים מספר גדול של אתרי לקוחות, אתם יכולים לשמור את אנשי הקשר הרלוונטיים ולשייך לכל אתר כזה.

המערכת של ZEFO שומרת את היסטוריית הפעולות שלכם – סוג של לוג שמציג לכם כל פעולה שעשיתם במערכת עם תאריך ושעה. פעולה יכולה להיות הוספת מילות מפתח חדשות, יצירת משימה לעבודה על אתר מסוים ועוד.

SEO Leads

מדובר במערכת איסוף לידים. אתם יכולים להוסיף לאזור זה את כל הפניות שמגיעות אליכם ידנית או להתקין באתר שלכם וידג'ט שיאפשר לגולשים שלכם לקבל דו"ח SEO חינם בתמורה למסירה של פרטי התקשרות – דרך מעניינת לקבל לידים חדשים לעסק קידום אתרים.

באופן כללי, המערכת של ZEFO מאפשרת לכם ליצור דו"חות SEO מעוצבים בהתאמה אישית עם הלוגו והמיתוג שלכם. לדעתנו, מדובר בכלי חובה לכל מי שמספק שירותי קידום אתרים. סט הכלים של ZEFO כולל אפשרות ליצור יישומון לאתר שלכם שמציג את מיקומי הלקוחות שלכם בהתאם למילות מפתח על בסיס עדכון יומי אוטומטי. מעבר לכך, ZEFO מאפשרים התממשקות עם המערכת בעזרת API.

מחירים

מחיר המנוי במערכת של ZEFO משתנה בהתאם לכמות האתרים ומילות המפתח שאתם צריכים. החבילה הבסיסית עולה 99 ₪ לחודש עבור ניהול פרויקט קידום לאתר אחד ועד 40 מילות מפתח. חבילה עד 10 אתרים ועד 120 מילות מפתח עולה 299 ₪ לחודש. יחד עם זאת, לאחר הרשמה למערכת, תוכלו להתאים במדויק את החבילה שלכם לכמות האתרים ומילות המפתח שאתם צריכים. ZEFO מעניקים שבועיים התנסות במערכת ללא תשלום.

בשורה תחתונה

ZEFO היא מערכת יחסית וותיקה למקדמי אתרים, אשר מפתיעה אותנו לטובה. אנחנו בנטתיק עושים שימוש נרחב במערכת של זפו כדי לנהל פרויקטים ולהפיק דו"חות לגבי האתרים שאנחנו מקדמים. המערכת נוחה לשימוש וכוללת מגוון רחב של פיצ'רים ופונקציות שימושיות. מדובר בתמורה מעולה לכסף שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות